Page 22 - Memoria 2019
P. 22

01



                  LÍNIA ESTRATÈGICA DE RSE I   COBER-
               DESENVOLUPAMENT SOSTENIBLE       TURA         PROGRÉS 2019             OBJECTIU 2020


                BON GOVERN


                 1. Comptar amb tots en la presa de                                Juntes Preparatòries de socis
                 decisions                                Eleccions a Comité Social  clients i socis treballadors

                 2. Complir la normativa i millorar-la      Difusió del Codi Ètic al 100% de   Sistema de Gestió Integrada de
                 posant les persones al centre            la plantilla             Riscos amb SAP GRC



                MODEL DE NEGOCI SOSTENIBLE

                                                          54,6 milions d’euros de resultats
                 3. Compartir els beneficis i créixer     i 13 obertures de tendes pròpies,   56 milions d’euros de resultats i
                 pensant en els altres                                             11 obertures amb el nou model
                                                          inclòs el nou model de tenda

                 4. Impulsar el desenvolupament del       299 franquícies Charter i   29 noves obertures de
                 model de franquícia                      320,8 milions de vendes a   franquícies
    22           5. Col·laborar amb el progrés de         l’ensenya                Increment de l’oferta de
                                                          99% de les compres a
     MEMÒRIA DE SOSTENIBILITAT 2019  6. Apostar per una logística més        Llançament del Planificador   Finalització del Pla Renove de
                                                          proveïdors nacionals i 66%
                 l’entorn
                                                                                   productes de proximitat.
                                                          locals.
                                                          de rutes per a optimitzar el
                                                                                   Flota logística base amb el 100%
                 neta
                                                                                   de vehicles ecoeficients i GNL
                                                          transport capil·lar
                                                                                   Creació de l’Observatori TIC.
                                                          Certificació SGSI de seguretat
                 7. Posar la tecnologia al servici de
                                                                                   Prova pilot de caixes ràpides
                 les persones
                                                          informàtica
                TALENT                                                             d’autocobrament (self checkout)

                 8. Seguir fent cooperativa junts         Plantilla de 16.031 treballadors  500 nous llocs de treball estables

                 9. Promoure la igualtat entre
                 hòmens i dones i la conciliació de la    Nivell A d’Excel·lència en el   Formació en igualtat al 100% de
                 vida personal i laboral                  Certificat efr           la cadena de comandament.

                 10. Oferir salaris i condicions de       Augment del 2% del salari base a   Augment de l’1% del salari base
                 treball justes i equitatives             tota la plantilla.       a tota la plantilla.

                 11. Fomentar el desenvolupament          Implantació del nou model de   Identificació de candidats per
                 professional de tots els                 competències             a la primera edició del Pla de
                 treballadors                                                      Desenvolupament de Potencials

                                                                                   Implantació de mesures de segu-
                 12. Vetlar per la salut i la seguretat   Formació sobre seguretat viària   retat i suport emocional gratuït a
                 en l’empresa                             en cursos d’acollida
                                                                                   treballadors

                EXPERIÈNCIA DE CLIENT


                 13. Oferir els millors descomptes i      45,4 milions d’euros en xecs des-  45,8 milions d’euros en xecs
                 les millors ofertes personalitzades      compte entregats a socis clients  descompte

                                                          255.577 processos d’atenció al
                 14. Atendre i donar solucions a les      client, amb una satisfacció de 8,6   Validació de la marca per 18.000
                 necessitats dels socis i clients         sobre 10                 clients
   17   18   19   20   21   22   23   24   25   26   27