Page 22 - Memoria 2019
P. 22
01
LÍNIA ESTRATÈGICA DE RSE I COBER-
DESENVOLUPAMENT SOSTENIBLE TURA PROGRÉS 2019 OBJECTIU 2020
BON GOVERN
1. Comptar amb tots en la presa de Juntes Preparatòries de socis
decisions Eleccions a Comité Social clients i socis treballadors
2. Complir la normativa i millorar-la Difusió del Codi Ètic al 100% de Sistema de Gestió Integrada de
posant les persones al centre la plantilla Riscos amb SAP GRC
MODEL DE NEGOCI SOSTENIBLE
54,6 milions d’euros de resultats
3. Compartir els beneficis i créixer i 13 obertures de tendes pròpies, 56 milions d’euros de resultats i
pensant en els altres 11 obertures amb el nou model
inclòs el nou model de tenda
4. Impulsar el desenvolupament del 299 franquícies Charter i 29 noves obertures de
model de franquícia 320,8 milions de vendes a franquícies
22 5. Col·laborar amb el progrés de l’ensenya Increment de l’oferta de
99% de les compres a
MEMÒRIA DE SOSTENIBILITAT 2019 6. Apostar per una logística més Llançament del Planificador Finalització del Pla Renove de
proveïdors nacionals i 66%
l’entorn
productes de proximitat.
locals.
de rutes per a optimitzar el
Flota logística base amb el 100%
neta
de vehicles ecoeficients i GNL
transport capil·lar
Creació de l’Observatori TIC.
Certificació SGSI de seguretat
7. Posar la tecnologia al servici de
Prova pilot de caixes ràpides
les persones
informàtica
TALENT d’autocobrament (self checkout)
8. Seguir fent cooperativa junts Plantilla de 16.031 treballadors 500 nous llocs de treball estables
9. Promoure la igualtat entre
hòmens i dones i la conciliació de la Nivell A d’Excel·lència en el Formació en igualtat al 100% de
vida personal i laboral Certificat efr la cadena de comandament.
10. Oferir salaris i condicions de Augment del 2% del salari base a Augment de l’1% del salari base
treball justes i equitatives tota la plantilla. a tota la plantilla.
11. Fomentar el desenvolupament Implantació del nou model de Identificació de candidats per
professional de tots els competències a la primera edició del Pla de
treballadors Desenvolupament de Potencials
Implantació de mesures de segu-
12. Vetlar per la salut i la seguretat Formació sobre seguretat viària retat i suport emocional gratuït a
en l’empresa en cursos d’acollida
treballadors
EXPERIÈNCIA DE CLIENT
13. Oferir els millors descomptes i 45,4 milions d’euros en xecs des- 45,8 milions d’euros en xecs
les millors ofertes personalitzades compte entregats a socis clients descompte
255.577 processos d’atenció al
14. Atendre i donar solucions a les client, amb una satisfacció de 8,6 Validació de la marca per 18.000
necessitats dels socis i clients sobre 10 clients