Page 79 - Memoria 2019
P. 79
COOPERATIVA ÉS OFERIR LA MILLOR EXPERIÈNCIA DE CLIENT
ET CONTEM LA NOSTRA ACTIVITAT COMERCIAL
Consum elabora cada any un Pla Publipromocional que ordena l’activitat comercial de la Cooperativa per
a oferir al client tota la informació disponible a través de diversos canals i suports. Els canals de comuni-
cació comercial definits són:
• Punt de venta: mitjançant senyalística i cartelleria informativa.
• Fullet comercial: s’envia als socis clients de forma nominal als seus domicilis o via online, així com als
clients de barris pròxims a les tendes.
79
• Entorn online: amb publicitat en els mitjans digitals i xarxes socials.
MEMÒRIA DE SOSTENIBILITAT 2019
• Accions de màrqueting relacional: a través d’esdeveniments amb caràcter puntual.
• Obertures i reformes: comunicació als clients i socis clients a la zona d’influència.
Tots els canals comuniquen els vectors principals de l’estratègia de comunicació de la Cooperativa:
• Mestres de la frescor.
• Marques pròpies de Consum.
• Programa de socis clients Món Consum.
El Comité de Direcció Comercial avalua totes les ac- la Cooperativa. L’aplicació de cada un dels valors es
cions comercials que efectua Consum, per garantir traduïx en les següents actuacions de màrqueting
que els seus continguts no s’allunyen dels valors de responsable:
ESCOLTAR APORTAR RESPONSABILITZAR-SE
· Ofertes des de la primera · Avantatges i descomptes del · Reducció de la cartelleria en el
unitat. programa Món Consum. supermercat.
· Gestió responsable de la
· Ofertes personalitzades als · Validació del client del producte de informació en el supermercat.
diferents estils de vida. marca pròpia. · Megafonia centralitzada i
· Participació dels clients en la · Servici de compra a domicili. regionalitzada.
configuració de la gamma. · Senyalització regionalitzada en
· Comunicació en els supermercats. els supermercats.
· Activitats formatives digitals.