Page 76 - Memoria 2019
P. 76

04


















               COMUNICAR

               DE MANERA

               RESPONSABLE








    76
               Per a comunicar de forma responsable, cal recol-  d’espais més orientats a oferir contingut de qualitat
     MEMÒRIA DE SOSTENIBILITAT 2019  d’interés a través dels seus canals de comunicació,   Amb  la  finalitat  d’establir  un  diàleg  fluid  entre  la
                                                               en temes d’alimentació, benestar, salut, consells de
               zar-se en una gestió responsable, i per això Con-
                                                               compra, estil de vida, bellesa, vins, etc.
               sum  establix  un  diàleg  fluid  amb  els  seus  grups
               aplicant sempre els criteris de transparència i vera-
                                                               marca i el client, per intentar donar així una millor
               citat  Es tracta d’un mitjà que posa en valor les ac-
                                                               resposta,  Consum  posa  a  la  seua  disposició  els
               tuacions de la Cooperativa en tots els seus àmbits.
                                                               seus canals de xarxes socials (Facebook, Twitter,
                                                               Instagram, YouTube i LinkedIn), que oferixen infor-
               La Cooperativa compta amb diversos espais de for-
               mació i informació en la xarxa que abasten àmbits
                                                               per contribuir així a crear una relació de confiança
               diversos, com ara la informació corporativa, la ten-
               da online i un potent buscador de tendes geoloca-  mació d’interés i novetats en productes i servicis
                                                               amb els grups d’interés, que obtenen sempre res-
               litzades, un espai exclusiu per al soci client, a més   posta als seus dubtes i necessitats en temps real.



                                                                                              ENGAGEMENT
                                                                2019           S.A.A.
                                                                                               COMUNITAT
                 Visites webs Consum                           8.428.222       33,65%
                 Fans en Facebook                                92.749         10,6%             0,45%
                 Seguidors en Twitter                            17.571          9,1%             0,12%
                 Seguidors en Instagram                          19.946         41,3%             1,53%
                 Seguidors en LinkedIn                           19.412         49,8%
                 Reproduccions en YouTube                      1.969.807         -33%

                 Consultes en xarxes socials                     19.036          5,3%
                 Abast mensual mitjà de les publicacions        765.869           11%














               (ES3-5, ES4-4, 413-1, 413-2)
   71   72   73   74   75   76   77   78   79   80   81