Page 77 - Memoria 2019
P. 77

COOPERATIVA ÉS OFERIR LA MILLOR EXPERIÈNCIA DE CLIENT


































                                                                                                                   77
               A més, es continua mantenint el format imprés de
               la revista Entrenosotros com a publicació bimes-
               tral, que s’oferix en exclusiva per als socis clients
               de Consum. L’any 2019 s’ha aconseguit un tiratge
               de més de 1,6 milions d’exemplars, i arriba a les
               260.000 llars.                                                                                        MEMÒRIA DE SOSTENIBILITAT 2019

               Atenent al compromís de Consum amb els socis
               de totes les regions on està present, la Coopera-
               tiva edita els seus suports de comunicació en les
               llengües oficials d’estes regions: castellà, valencià
               i català. A més, diversos dels portals corporatius
               també compten amb l’idioma anglés, per a aten-
               dre d’una manera més pròxima els  clients d’altres
               països.                                                                              61%
                                                                                                INTERNET
               ESTEM EN ELS MITJANS DE                                                              28%
               COMUNICACIÓ                                                                       PREMSA
                                                                                                      7%
                                                                                                   RÀDIO
               La transparència és un element clau per a les or-
               ganitzacions, per això la Cooperativa manté un pla                                     3%
               constant d’informació a l’opinió pública en diversos                              AGÈNCIA
               mitjans de comunicació. Durant l’exercici, la Coo-
               perativa va informar de la seua activitat a través de
               69 notes de premsa oficials, que van aconseguir un
               total de 3.000 impactes en mitjans de comunicació                                      1%
               l’any 2019, la meitat dels quals provinents de ca-                               TELEVISIÓ
               nals online.

               La  Cooperativa  col·labora  quinzenalment  amb  dos
               microespais radiofònics emesos els diumenges en   de forma setmanal s’emeten els espais “Aquí en la
               “A vivir, que son dos días - Comunitat Valenciana”,   Onda” d’Onda Cero València i els caps de setmana
               de la Cadena SER, i els dimarts en “Hoy por hoy” de   en “Via lliure” de RAC1, que es poden escoltar a la
               la Cadena SER a la Regió de Múrcia. A més, totes   Comunitat Valenciana i Catalunya respectivament.
               les setmanes col·labora amb consells més breus en   També col·labora setmanalment en el magazín “Más
               “La Mañana con Herrera” de la COPE i en el magazi-  de uno” dels dimecres en Onda Cero Almeria, El Eji-
               ne matinal “Hoy por hoy” de la SER.  D’altra banda,   do, Roquetas de Mar i Vélez Rubio.
   72   73   74   75   76   77   78   79   80   81   82