Page 77 - Memoria 2019
P. 77
COOPERATIVA ÉS OFERIR LA MILLOR EXPERIÈNCIA DE CLIENT
77
A més, es continua mantenint el format imprés de
la revista Entrenosotros com a publicació bimes-
tral, que s’oferix en exclusiva per als socis clients
de Consum. L’any 2019 s’ha aconseguit un tiratge
de més de 1,6 milions d’exemplars, i arriba a les
260.000 llars. MEMÒRIA DE SOSTENIBILITAT 2019
Atenent al compromís de Consum amb els socis
de totes les regions on està present, la Coopera-
tiva edita els seus suports de comunicació en les
llengües oficials d’estes regions: castellà, valencià
i català. A més, diversos dels portals corporatius
també compten amb l’idioma anglés, per a aten-
dre d’una manera més pròxima els clients d’altres
països. 61%
INTERNET
ESTEM EN ELS MITJANS DE 28%
COMUNICACIÓ PREMSA
7%
RÀDIO
La transparència és un element clau per a les or-
ganitzacions, per això la Cooperativa manté un pla 3%
constant d’informació a l’opinió pública en diversos AGÈNCIA
mitjans de comunicació. Durant l’exercici, la Coo-
perativa va informar de la seua activitat a través de
69 notes de premsa oficials, que van aconseguir un
total de 3.000 impactes en mitjans de comunicació 1%
l’any 2019, la meitat dels quals provinents de ca- TELEVISIÓ
nals online.
La Cooperativa col·labora quinzenalment amb dos
microespais radiofònics emesos els diumenges en de forma setmanal s’emeten els espais “Aquí en la
“A vivir, que son dos días - Comunitat Valenciana”, Onda” d’Onda Cero València i els caps de setmana
de la Cadena SER, i els dimarts en “Hoy por hoy” de en “Via lliure” de RAC1, que es poden escoltar a la
la Cadena SER a la Regió de Múrcia. A més, totes Comunitat Valenciana i Catalunya respectivament.
les setmanes col·labora amb consells més breus en També col·labora setmanalment en el magazín “Más
“La Mañana con Herrera” de la COPE i en el magazi- de uno” dels dimecres en Onda Cero Almeria, El Eji-
ne matinal “Hoy por hoy” de la SER. D’altra banda, do, Roquetas de Mar i Vélez Rubio.