Page 74 - Memoria 2019
P. 74
04
74
MEMÒRIA DE SOSTENIBILITAT 2019 Consum du a terme controls de qualitat en totes les fases del cicle de vida del producte de marca pròpia, que
garantixen l’adaptació del seu assortiment a les necessitats dels clients:
FASES DEL CICLE DE VIDA DEL PRODUCTE
1 DESENVOLU- 2 I+D 3 CERTIFICACIÓ 4 FABRICACIÓ I
PAMENT DE 230 rutes 95,3% dels PRODUCCIÓ
CONCEPTE DEL de millora proveïdors de 1.124 anàlisis
PRODUCTE: de qualitat marca pròpia preventives de
El 98,5% dels pro- definides amb disposen de BRC, producte amb
ductes analitzats proveïdors de IFS o ISO22000. satisfacció del
per a ser comer- marca pròpia. 97%.
cialitzats en la
marca pròpia han
complit criteris de
qualitat, i la resta
s’han descartat.
8 ELIMINACIÓ, 7 ÚS I SERVICI 6 CONSERVACIÓ, 5 MÀRQUETING I
REUTILITZACIÓ auditories pròpies DISTRIBUCIÓ I PROMOCIÓ
I RECICLATGE de control de SUMINISTRAMENT 486 dissenys
controls de la cadena de control de recepció de marca pròpia
qualitat que fred i seguretat i temperatura en el elaborats amb
duen a terme alimentària en el transport del 100% participació de
els gestors de punt de venda de productes. 6.718 clients.
residus. amb satisfacció
del 100%.