Page 71 - Memoria 2019
P. 71

COOPERATIVA ÉS OFERIR LA MILLOR EXPERIÈNCIA DE CLIENT




























               Detall de producte de la nostra marca Consum Eco





               En 2019 s’ha continuat ampliant la gamma de     La Cooperativa també treballa en la reformulació    71
               productes ecològics en totes les seccions, tant de   saludable dels productes de la seua marca pròpia,
               frescos  com  d’alimentació  i  no  alimentació,  fins  a   en el marc de l’Estratègia Naos (Estratègia per a la
               aconseguir un assortiment total de 239 referèn-  Nutrició, Activitat Física i Prevenció de l’Obesitat)
               cies, a més de les 57 de la marca pròpia Consum   de l’Agència Espanyola de Seguretat Alimentària i
               ECO. Dins de la marca Consum, cada vegada més   Nutrició (AESAN), amb l’objectiu de promoure una
               productes  disposen  de  certificats  en  matèria  de   alimentació  més  saludable.  En  2019  s’ha  modifi-  MEMÒRIA DE SOSTENIBILITAT 2019
               sostenibilitat, que aporten un valor afegit als con-  cat la fórmula de 132 referències de marca Con-
               sumidors i a l’entorn:                          sum, incorporant-hi nous ingredients amb els mi-
                                                               llors valors nutricionals. També s’estan incorporant
                                                               progressivament al lineal noves referències sense
                                                               glútens o lactosa, que eliminen estos al·lèrgens en
                                  143 amb paper                el producte perquè els puguen consumir les perso-
                                  de gestió forestal           nes amb necessitats nutricionals específiques.
                                  responsable
                                                               (417-1)  D’altra banda, tots els productes Consum
                                                               informen en l’etiquetatge sobre els seus valors nu-
                                  41 de café i cacau           tricionals, així com dels possibles al·lèrgens del pro-
                                  d’agricultura sostenible     ducte, per a poder previndre intoleràncies alimen-
                                                               tàries. A més, la Cooperativa afig en l’envàs de 91
                                                               productes de marca pròpia informació addicional
                                                               que exigix la normativa en relació amb l’origen del
                                                               producte, segells “sense” fàcilment recognoscibles
                                  4 de pesca sostenible        per a identificar al·lèrgens en 498 productes, ins-
                                                               truccions d’ús segur del producte en 572 i informa-
                                                               ció sobre com s’ha de reciclar en 1.772 referències.
                                                               A més, al 100% dels productes de marca pròpia es
                                                               fan controls de qualitat en l’etiquetatge.
                                  4 de neteja eficaç i
                                  respectuosa amb el medi
                                  ambient





                                  9 de productes lactis
   66   67   68   69   70   71   72   73   74   75   76