Page 68 - Memoria 2019
P. 68
04
APORTAR
DIFERENCIACIÓ EL PROGRAMA D’AVANTATGES “MÓN
ALS CONSUM” ESTÀ ORIENTAT A OFERIR
LA MILLOR EXPERIÈNCIA AL CLIENT
SOCIS CLIENTS I ACTUALMENT GENERA MÉS D’UN
MILIÓ D’OFERTES
Una de les metes de Consum com a cooperativa és En 2019 es van sumar a la Cooperativa 234.783
la d’atendre les expectatives dels seus socis clients nous socis clients, fins a arribar als 3.408.013, xifra
per a donar la millor resposta a les seues necessitats. que evidencia la bona evolució del model societari
Per a poder aconseguir-ho, Consum compta amb el de Consum i el seu programa de fidelitat. Estes da-
programa d’avantatges “Món Consum”, orientat a des la situen ja com la Cooperativa espanyola amb el
oferir la millor experiència al soci client, ja que li per- nombre més alt de socis consumidors.
met obtindre descomptes importants en les com-
pres, tant de forma directa com personalitzada, en
funció dels seus gustos i hàbits de compra. EVOLUCIÓ DE SOCIS CLIENTS
El programa de fidelització de Consum és un dels ALTES BAIXES
68 més ben valorats del sector a escala nacional, a
l’avantguarda quant a ofertes personalitzades, i en el 220.734 533
MEMÒRIA DE SOSTENIBILITAT 2019 mes més d’un milió d’ofertes adaptades als clients a 242.918 821
qual el xec regal continua sent el descompte prefe-
rit dels socis. Actualment, el programa genera cada
2017
2017
través d’“Els meus cupons estalvi” i 500.000 combi-
nacions diferents d’“Els meus Preferits”: una selecció
de 9 productes en oferta que, des de febrer de 2019,
i com a novetat, el soci pot triar de forma individual
2018
2018
per a crear així les seues ofertes pròpies. L’objectiu
és que el client puga tindre una experiència de com-
pra tan personalitzada com siga possible. Els canals
principals per a bescanviar les ofertes personalitza- 234.783 789
des són el punt de venda, l’app Món Consum i la ten- 2019 2019
da online, on el programa ja està totalment integrat.
La participació en les vendes dels socis clients van
superar el 78,5% durant l’any 2019. A més, es van Es pot accedir a Món Consum mitjançant la web
entregar descomptes en compres per valor de 45,4 mundoconsum.consum.es i descarregar l’app mò-
milions d’euros mitjançant un total de 9,4 milions de bil, a través de la qual es poden bescanviar tots els
xecs regal, vàlids per a ser bescanviats en la com- xecs regal i els descomptes personalitzats, a més
pra de qualsevol producte. Els descomptes van aug- de consultar les ofertes mensuals i la ubicació dels
mentar un 11,5% en 2019, fet que consolida l’èxit supermercats més pròxims.
del programa.
ESTEM AL SERVICI DELS CLIENTS
Els servicis principals que la Cooperativa oferix a tots els seus socis i clients es mostren a continuació:
CENTRALITZACIÓ SERVICI A COMPRA NOU IMPLANTACIÓ
DE L’ATENCIÓ DOMICILI ONLINE SISTEMA DE D’ETIQUETES
A LA COMANDA GESTIÓ DEL ELECTRÒNIQUES
TELEFÒNICA TORN
WIFI ENVASAT SUC ECO EN PERFUMERíA
CLIENTS AL BUIT ACABAT FRUITES
XARCUTERIA D’ESPRÉMER
TALL
(ES2-3)