Page 68 - Memoria 2019
P. 68

04



               APORTAR

               DIFERENCIACIÓ                                   EL PROGRAMA D’AVANTATGES “MÓN

               ALS                                             CONSUM” ESTÀ ORIENTAT A OFERIR
                                                               LA MILLOR EXPERIÈNCIA AL CLIENT
               SOCIS CLIENTS                                   I ACTUALMENT GENERA MÉS D’UN
                                                               MILIÓ D’OFERTES




               Una de les metes de Consum com a cooperativa és   En  2019  es  van  sumar  a  la  Cooperativa  234.783
               la d’atendre les expectatives dels seus socis clients   nous socis clients, fins a arribar als 3.408.013, xifra
               per a donar la millor resposta a les seues necessitats.   que evidencia la bona evolució del model societari
               Per a poder aconseguir-ho, Consum compta amb el   de Consum i el seu programa de fidelitat. Estes da-
               programa d’avantatges “Món Consum”, orientat a   des la situen ja com la Cooperativa espanyola amb el
               oferir la millor experiència al soci client, ja que li per-  nombre més alt de socis consumidors.
               met obtindre descomptes importants en les com-
               pres, tant de forma directa com personalitzada, en
               funció dels seus gustos i hàbits de compra.     EVOLUCIÓ DE SOCIS CLIENTS

               El programa de fidelització de Consum és un dels   ALTES                     BAIXES
    68         més ben valorats del sector a escala nacional, a
               l’avantguarda quant a ofertes personalitzades, i en el   220.734 533
     MEMÒRIA DE SOSTENIBILITAT 2019  mes més d’un milió d’ofertes adaptades als clients a   242.918 821
               qual el xec regal continua sent el descompte prefe-
               rit dels socis. Actualment, el programa genera cada
                                                                                                  2017
                                                                                   2017
               través d’“Els meus cupons estalvi” i 500.000 combi-
               nacions diferents d’“Els meus Preferits”: una selecció
               de 9 productes en oferta que, des de febrer de 2019,
               i com a novetat, el soci pot triar de forma individual
                                                                                   2018
                                                                                                  2018
               per a crear així les seues ofertes pròpies. L’objectiu
               és que el client puga tindre una experiència de com-
               pra tan personalitzada com siga possible. Els canals
               principals per a bescanviar les ofertes personalitza-  234.783 789
               des són el punt de venda, l’app Món Consum i la ten-                2019           2019
               da online, on el programa ja està totalment integrat.

               La participació en les vendes dels socis clients van
               superar el 78,5% durant l’any 2019. A més, es van   Es pot accedir a Món Consum mitjançant la web
               entregar descomptes en compres per valor de 45,4   mundoconsum.consum.es i descarregar l’app mò-
               milions d’euros mitjançant un total de 9,4 milions de   bil, a través de la qual es poden bescanviar tots els
               xecs regal, vàlids per a ser bescanviats en la com-  xecs regal i els descomptes personalitzats, a més
               pra de qualsevol producte. Els descomptes van aug-  de consultar les ofertes mensuals i la ubicació dels
               mentar un 11,5% en 2019, fet que consolida l’èxit   supermercats més pròxims.
               del programa.





               ESTEM AL SERVICI DELS CLIENTS

               Els servicis principals que la Cooperativa oferix a tots els seus socis i clients es mostren a continuació:


                     CENTRALITZACIÓ       SERVICI A          COMPRA         NOU               IMPLANTACIÓ
                     DE L’ATENCIÓ         DOMICILI           ONLINE         SISTEMA DE        D’ETIQUETES
                     A LA COMANDA                                           GESTIÓ DEL        ELECTRÒNIQUES
                     TELEFÒNICA                                             TORN
                     WIFI                 ENVASAT            SUC            ECO EN            PERFUMERíA
                     CLIENTS              AL BUIT            ACABAT         FRUITES
                                          XARCUTERIA         D’ESPRÉMER
                                          TALL




               (ES2-3)
   63   64   65   66   67   68   69   70   71   72   73