Page 54 - Memoria 2021
P. 54

Innovació
                  per a les
          04 persones





         implicar les                                         innoVaCió en l’assorTiMenT


         persones en                                          D’altra banda, Consum també disposa de la Divisió de Relaci-
                                                              ons amb Clients i Innovació, que treballa de manera participa-
                                                              tiva amb els socis clients mitjançant tastos de producte, pro-
         la innovació                                         ves d’ús amb consumidors, panels d’experts, assajos tècnics
                                                              i analítiques en laboratoris, així com estudis de seguiment de
                                                              producte.
                                                              Amb la finalitat de conéixer els hàbits de compra i consum dels
                                                              clients, se n’identifiquen les necessitats i expectatives en relació
                                                              amb els diferents productes per a introduir-hi millores. En 2021
                                                              s’han fet 28 reunions de grup i cocreació, 38 compres acompa-
                                                              nyades i 52 entrevistes i etnogràfiques, així com 70 tests con-
                                                              ceptuals i d’imatge dels productes. En total, s’han fet més de
                                                              146.800 enquestes a clients.
                                                              Gràcies  a  la  implicació  i  col·laboració  dels  socis  clients  en  el
                                                              llançament i la reformulació de productes, i sempre davall les
                                                              premisses de salut, sostenibilitat i qualitat, en 2021 s’han posat
                                                              a la venda els productes innovadors de marca pròpia següents:

                                                              •  Bolquers última tecnologia: els nous bolquers Consum
                                                                Kids incorporen un nucli de canals que faciliten la circula-
                                                                ció de l’aire, cosa que permet mantindre la pell més seca i
                                                                airejada. La tecnologia Flash Dry absorbix en uns segons i
                                                                s’aconseguix una sequedat instantània. També s’ha millorat
                                                                el sistema de subjecció, que incorpora tancaments de tri-
   52                                                           ple fixació i orelles elàstiques amb 3 zones d’apegada per a
                                                                adaptar-se a cada bebé.

                                                              •  Nova gamma de proteics: per a millorar la salut, i escoltant el
                                                                que demanen els clients, Consum va llançar en estiu 4 noves
                                                                referències de productes proteics, amb una molt bona relació
                                                                qualitat preu.

                                                              •  Reformulació de productes Vitality: tant en menjar humit
                                                                com en sec, s’han canviat els ingredients i reformulat les re-
                                                                ceptes per a fer-les més nutritives i adequades a l’alimentació
                                                                de les mascotes. També s’ha fet un canvi en el packaging,
                                                                mantenint el color taronja com a protagonista per a les refe-
                                                                rències estàndard i utilitzant el negre per a les noves referèn-
                                                                cies prèmium.

                                                              •  Nou format per a les fruites deshidratades: Se n’ha renovat
                                                                l’envàs, que ara es comercialitza en doy pack amb tancament
                                                                zip per a més comoditat del client. A més, s’ha millorat el pro-
                                                                ducte, que ha obtingut  una qualificació de 7,2 per la textura
                                                                sucosa, segons valoracions dels socis clients.

                                                              •  Nova Línia Kyrey Àcid Hialurònic: es tracta d’una gamma de
                                                                4 productes testats dermatològicament que aporten a la pell
                                                                diferents beneficis i que, en conjunt, oferixen l’eficàcia que la
                                                                pell necessita.
   49   50   51   52   53   54   55   56   57   58   59