Page 54 - Memoria 2021
P. 54
Innovació
per a les
04 persones
implicar les innoVaCió en l’assorTiMenT
persones en D’altra banda, Consum també disposa de la Divisió de Relaci-
ons amb Clients i Innovació, que treballa de manera participa-
tiva amb els socis clients mitjançant tastos de producte, pro-
la innovació ves d’ús amb consumidors, panels d’experts, assajos tècnics
i analítiques en laboratoris, així com estudis de seguiment de
producte.
Amb la finalitat de conéixer els hàbits de compra i consum dels
clients, se n’identifiquen les necessitats i expectatives en relació
amb els diferents productes per a introduir-hi millores. En 2021
s’han fet 28 reunions de grup i cocreació, 38 compres acompa-
nyades i 52 entrevistes i etnogràfiques, així com 70 tests con-
ceptuals i d’imatge dels productes. En total, s’han fet més de
146.800 enquestes a clients.
Gràcies a la implicació i col·laboració dels socis clients en el
llançament i la reformulació de productes, i sempre davall les
premisses de salut, sostenibilitat i qualitat, en 2021 s’han posat
a la venda els productes innovadors de marca pròpia següents:
• Bolquers última tecnologia: els nous bolquers Consum
Kids incorporen un nucli de canals que faciliten la circula-
ció de l’aire, cosa que permet mantindre la pell més seca i
airejada. La tecnologia Flash Dry absorbix en uns segons i
s’aconseguix una sequedat instantània. També s’ha millorat
el sistema de subjecció, que incorpora tancaments de tri-
52 ple fixació i orelles elàstiques amb 3 zones d’apegada per a
adaptar-se a cada bebé.
• Nova gamma de proteics: per a millorar la salut, i escoltant el
que demanen els clients, Consum va llançar en estiu 4 noves
referències de productes proteics, amb una molt bona relació
qualitat preu.
• Reformulació de productes Vitality: tant en menjar humit
com en sec, s’han canviat els ingredients i reformulat les re-
ceptes per a fer-les més nutritives i adequades a l’alimentació
de les mascotes. També s’ha fet un canvi en el packaging,
mantenint el color taronja com a protagonista per a les refe-
rències estàndard i utilitzant el negre per a les noves referèn-
cies prèmium.
• Nou format per a les fruites deshidratades: Se n’ha renovat
l’envàs, que ara es comercialitza en doy pack amb tancament
zip per a més comoditat del client. A més, s’ha millorat el pro-
ducte, que ha obtingut una qualificació de 7,2 per la textura
sucosa, segons valoracions dels socis clients.
• Nova Línia Kyrey Àcid Hialurònic: es tracta d’una gamma de
4 productes testats dermatològicament que aporten a la pell
diferents beneficis i que, en conjunt, oferixen l’eficàcia que la
pell necessita.