Page 58 - Memoria 2021
P. 58

Treball,
                  talent
          05 i benestar














































   56

          impulsar                                            PolíTiques De Personal


          l’estratègia                                        En l’edició 2021 de l’estudi de clima laboral que Consum elabo-
                                                              ra cada dos anys i que es va fer per primera vegada en format
                                                              digital, la satisfacció de la plantilla va obtindre una puntuació
          de talent                                           de 4,05 sobre 5, la més alta de la seua història. La participació
                                                              registrada va ser d’un 93,2% i va millorar la nota en totes les
                                                              àrees de negoci. De l’estudi es desprén que els treballadors de
                                                              Consum cada vegada estan més a gust. Tant és així, que 9 de
                                                              cada 10 treballadors recomanarien Consum per a treballar als
          En Consum, les persones sempre estan en el centre de la gestió   familiars i amics.
          i els treballadors són una part fonamental de la Cooperativa. És
          per això que el model de talent es convertix en la base per a   Com a empresa que aposta pel talent i per millorar constant-
          atraure, seleccionar, contractar i retindre els millors treballadors.  ment pràctiques per als treballadors, Consum ha renovat en
                                                              2021, i per nové any consecutiu, el certificat Top Employers,
          L’objectiu de Consum amb esta estratègia és oferir al treballa-  que la distingix com una de les millors empreses per a treballar
          dor la possibilitat de créixer professionalment, implicar-se en   a Espanya.
          un model cooperatiu i ser reconegut com a part fonamental
          d’una  empresa que  cuida  els treballadors  i l’entorn amb  un
          model de lideratge concorde amb els valors de l’organització i
          la innovació en la gestió de les persones.

          S’han dut a terme accions específiques encaminades a millorar
          contínuament l’experiència del treballador promovent la trans-
          parència, la coherència i l’accessibilitat en totes les fases que
          experimenta. Per a garantir l’èxit, sempre es treballa des d’una
          perspectiva global composta per equips multidisciplinaris.
   53   54   55   56   57   58   59   60   61   62   63