Page 58 - Memoria 2021
P. 58
Treball,
talent
05 i benestar
56
impulsar PolíTiques De Personal
l’estratègia En l’edició 2021 de l’estudi de clima laboral que Consum elabo-
ra cada dos anys i que es va fer per primera vegada en format
digital, la satisfacció de la plantilla va obtindre una puntuació
de talent de 4,05 sobre 5, la més alta de la seua història. La participació
registrada va ser d’un 93,2% i va millorar la nota en totes les
àrees de negoci. De l’estudi es desprén que els treballadors de
Consum cada vegada estan més a gust. Tant és així, que 9 de
cada 10 treballadors recomanarien Consum per a treballar als
En Consum, les persones sempre estan en el centre de la gestió familiars i amics.
i els treballadors són una part fonamental de la Cooperativa. És
per això que el model de talent es convertix en la base per a Com a empresa que aposta pel talent i per millorar constant-
atraure, seleccionar, contractar i retindre els millors treballadors. ment pràctiques per als treballadors, Consum ha renovat en
2021, i per nové any consecutiu, el certificat Top Employers,
L’objectiu de Consum amb esta estratègia és oferir al treballa- que la distingix com una de les millors empreses per a treballar
dor la possibilitat de créixer professionalment, implicar-se en a Espanya.
un model cooperatiu i ser reconegut com a part fonamental
d’una empresa que cuida els treballadors i l’entorn amb un
model de lideratge concorde amb els valors de l’organització i
la innovació en la gestió de les persones.
S’han dut a terme accions específiques encaminades a millorar
contínuament l’experiència del treballador promovent la trans-
parència, la coherència i l’accessibilitat en totes les fases que
experimenta. Per a garantir l’èxit, sempre es treballa des d’una
perspectiva global composta per equips multidisciplinaris.