Page 64 - Memòria de Sostenibilitat Consum 2016
P. 64
62
QUE BO APOSTAR
PER LA SUPERACIÓ!
GESTIÓ DE PERSONES PRINCIPALS PROGRAMES DE FORMACIÓ INTERNS I
EXTERNS (MITJANA HORES/PERSONA)
(G4-LA10)
CATEGORIA
0,72
0,28
Noves tecnologies HOME DONA TOTAL
0,4
Atenció al client i màrqueting 1,00 1,45 1,33
Millora contínua 4,23 5,99 5,51
Habilitats i idiomes 4,55 2,25 2,88
Logística 1,27 0,06 0,39
Prevenció 3,00 1,93 2,22
Qualitat i seguretat alimentària 2,17 2,06 2,09
Inserció i integració 14,42 14,44 14,44
Igualtat 0,46 0,14 0,23
TOTAL 31,82 28,61 29,48
Cal destacar que la pràctica totalitat de les ajudes l’exercici 2016 han promocionat 454 treballadors,
financeres rebudes dels governs autonòmics o dels quals 298 van ser dones i 156, homes.
locals reverteixen en la formació professional i
societària dels treballadors. El 2016, la Cooperativa A Consum, l’avaluació de l’acompliment es fa de forma
ha rebut en concepte de subvencions 1.017.892 transversal en totes les categories laborals de l’em-
euros, una quantitat superior a exercicis anteriors presa. El 2016, el 60,76% de la plantilla va ser avaluat
que fa possible el compromís de Consum per la d’acord amb els estàndards del seu lloc de treball i
millora professional de tots els seus treballadors. dels resultats d’aquests es proposen millores.
Consum disposa d’un Pla de Carrera per a botigues,
que integra selecció, formació i desenvolupament
professional, denominat “ProgresiON”. Integrat
en l’estructura de gestió de les botigues, té com a
objectiu la incorporació i formació de personal de
comandament, a través d’un sistema d’entrenament 454
i acompanyament que fomenta la capacitació de
les persones per als llocs de Director/a i Cap de TREBALLADORS
Botiga. Gràcies a la política de promoció interna, en PROMOCIONATS