Page 103 - Memoria 2018
P. 103
Atendre i donar solucions a les necessitats dels socis i clients
Estàndard GRI Contingut Números de pàgina o URL Omissió V.Ext.
103 Enfocament de gestió 2016
103-1 Explicació del tema material i la seua Cobertura 16
103-2 L’enfocament de gestió i els seus components 58
103-3 Avaluació de l’enfocament de gestió 58
418 Privacitat del client 2016
418-1 Reclamacions fonamentades relatives a violacions de la
privacitat del client i pèrdua de dades del client No hi ha hagut incompliment de la normativa de privacitat de dades.
Desenvolupar productes i servicis per a tots
Estàndard GRI Contingut Números de pàgina o URL Omissió V.Ext.
103 Enfocament de gestió 2016
103-1 Explicació del tema material i la seua Cobertura 16
103-2 L’enfocament de gestió i els seus components 58
103-3 Avaluació de l’enfocament de gestió 58
Oferir els millors descomptes i les millors ofertes personalitzades
Estàndard GRI Contingut Números de pàgina o URL Omissió V.Ext.
103 Enfocament de gestió 2016
103-1 Explicació del tema material i la seua Cobertura 16
103-2 L’enfocament de gestió i els seus components 58
103-3 Avaluació de l’enfocament de gestió 58
Comercialitzar productes de màxima qualitat a preus competitius
Estàndard GRI Contingut Números de pàgina o URL Omissió V.Ext.
103 Enfocament de gestió 2016
103-1 Explicació del tema material i la seua Cobertura 16
103-2 L’enfocament de gestió i els seus components 61
103-3 Avaluació de l’enfocament de gestió 61
414 Avaluació social dels proveïdors 2016
414-1 Nous proveïdors que han passat filtres de selecció
d’acord amb els criteris socials 61
S’identifiquen com a impacte social negatiu en la cadena de
subministrament les alertes alimentàries que afecten els proveïdors de la
414-2 Impactes socials negatius en la cadena de marca pròpia de Consum. En 2018 s’han produït 3 alertes sanitàries que han
subministrament i mesures preses
afectat proveïdors de marca Consum. S’han efectuat inspeccions de qualitat
al 100% dels proveïdors afectats i no s’ha rescindit el contracte amb cap. 61
416 Salut i seguretat dels clients 2016
416-1 Avaluació dels impactes en la salut i seguretat de les
categories de productes o serveis 61
416-2 Casos d’incompliment relatius als impactes en la salut i No hi ha hagut disconformitats relatives a la salut i seguretat en la verificació
seguretat de les categories de productes i servicis externa de l’ISO 9001 per AENOR.61
Fomentar una comunicació transparent i veraç
Estàndard GRI Contingut Números de pàgina o URL Omissió V.Ext.
103 Enfocament de gestió 2016
EL NOSTRE COMPROMÍS AMB LA TRANSPARÈNCIA
103-1 Explicació del tema material i la seua Cobertura 16
103-2 L’enfocament de gestió i els seus components 65
103-3 Avaluació de l’enfocament de gestió 65
101