Page 103 - Memoria 2018
P. 103

Atendre i donar solucions a les necessitats dels socis i clients

                Estàndard GRI  Contingut              Números de pàgina o URL            Omissió     V.Ext.
                103 Enfocament de gestió 2016
                         103-1 Explicació del tema material i la seua Cobertura  16
                         103-2 L’enfocament de gestió i els seus components  58
                         103-3 Avaluació de l’enfocament de gestió  58
                418 Privacitat del client 2016
                         418-1 Reclamacions fonamentades relatives a violacions de la
                         privacitat del client i pèrdua de dades del client  No hi ha hagut incompliment de la normativa de privacitat de dades.

                Desenvolupar productes i servicis per a tots

                Estàndard GRI  Contingut              Números de pàgina o URL            Omissió     V.Ext.
                103 Enfocament de gestió 2016
                         103-1 Explicació del tema material i la seua Cobertura  16
                         103-2 L’enfocament de gestió i els seus components  58
                         103-3 Avaluació de l’enfocament de gestió  58

                Oferir els millors descomptes i les millors ofertes personalitzades

                Estàndard GRI  Contingut              Números de pàgina o URL            Omissió     V.Ext.
                103 Enfocament de gestió 2016
                         103-1 Explicació del tema material i la seua Cobertura  16
                         103-2 L’enfocament de gestió i els seus components  58
                         103-3 Avaluació de l’enfocament de gestió  58


                Comercialitzar productes de màxima qualitat a preus competitius

                Estàndard GRI  Contingut              Números de pàgina o URL            Omissió     V.Ext.
                103 Enfocament de gestió 2016
                         103-1 Explicació del tema material i la seua Cobertura  16
                         103-2 L’enfocament de gestió i els seus components  61
                         103-3 Avaluació de l’enfocament de gestió  61
                414 Avaluació social dels proveïdors 2016
                         414-1 Nous proveïdors que han passat filtres de selecció
                         d’acord amb els criteris socials  61
                                                      S’identifiquen com a impacte social negatiu en la cadena de
                                                      subministrament les alertes alimentàries que afecten els proveïdors de la
                         414-2 Impactes socials negatius en la cadena de   marca pròpia de Consum. En 2018 s’han produït 3 alertes sanitàries que han
                         subministrament i mesures preses
                                                      afectat proveïdors de marca Consum. S’han efectuat inspeccions de qualitat
                                                      al 100% dels proveïdors afectats i no s’ha rescindit el contracte amb cap. 61
                416 Salut i seguretat dels clients 2016
                         416-1 Avaluació dels impactes en la salut i seguretat de les
                         categories de productes o serveis  61
                         416-2 Casos d’incompliment relatius als impactes en la salut i   No hi ha hagut disconformitats relatives a la salut i seguretat en la verificació
                         seguretat de les categories de productes i servicis  externa de l’ISO 9001 per AENOR.61


                Fomentar una comunicació transparent i veraç

                Estàndard GRI  Contingut              Números de pàgina o URL            Omissió     V.Ext.
                103 Enfocament de gestió 2016
                                                                                                                    EL NOSTRE COMPROMÍS   AMB LA TRANSPARÈNCIA
                         103-1 Explicació del tema material i la seua Cobertura  16
                         103-2 L’enfocament de gestió i els seus components  65
                         103-3 Avaluació de l’enfocament de gestió  65


                                                                                                            101
   98   99   100   101   102   103   104   105   106   107   108