Page 80 - Memoria 2021
P. 80

Oferta
                  saludable
          07 i sostenible










































          oferir                                              La innovació, la salut i la sostenibilitat són les bases sobre les


   78                                                         quals es construïx la gamma de productes de Consum, que
          productes sans                                      fabricant i proporciona als socis i clients una gran varietat de
                                                              oferix un assortiment ampli i variat, valora les marques del
                                                              productes. (102-7) En 2021 es van donar d’alta i/o es van mo-
          i sostenibles                                       dificar més de 3.000 referències per a adaptar-les als gustos i
                                                              preferències dels consumidors, i l’assortiment global va superar
                                                              les 15.200 referències.

                                                              Consum manté l’aposta pels productes frescos, la venda per-
                                                              sonalitzada i assistida en les seccions de carnisseria, xarcuteria
                                                              i pescateria, així com els orígens reconeguts i el producte de
                                                              proximitat, incorporant contínuament referències locals i tradi-
                                                              cionals de les províncies o regions on està present. La garantia
                                                              de frescor és el compromís més important de la Cooperativa
                                                              amb els socis clients i, per això, treballa per oferir sempre el pro-
                                                              ducte en el moment òptim de maduració, fent que prevalguen
                                                              els productes de temporada.

                                                              Els productes de marca pròpia de Consum oferixen una gamma
                                                              amb la millor relació de preu i qualitat que requerixen els clients,
                                                              i incorpora progressivament millores als seus estàndards d’in-
          el 100% de la carn fresca                           novació, salut i sostenibilitat. En 2021 disposava de 2.033 re-
          que es ven en mostradors                            ferències de marca Consum, un 13,4% de l’assortiment global,
                                                              repartides entre les marques Consum, Consum Kids, Consum
          i expositors de safates                             ECO, Kyrey, Kyrey Pharma, Kyrey for Men i Vitality, que es mi-
          disposa de certificat de                            lloren constantment amb la participació dels socis clients i tre-
          benestar animal.                                    balladors en la validació de la qualitat i el disseny.











          (102-2, 102-7, 102-11, 417-1, ES5-4)
   75   76   77   78   79   80   81   82   83   84   85