Page 80 - Memoria 2021
P. 80
Oferta
saludable
07 i sostenible
oferir La innovació, la salut i la sostenibilitat són les bases sobre les
78 quals es construïx la gamma de productes de Consum, que
productes sans fabricant i proporciona als socis i clients una gran varietat de
oferix un assortiment ampli i variat, valora les marques del
productes. (102-7) En 2021 es van donar d’alta i/o es van mo-
i sostenibles dificar més de 3.000 referències per a adaptar-les als gustos i
preferències dels consumidors, i l’assortiment global va superar
les 15.200 referències.
Consum manté l’aposta pels productes frescos, la venda per-
sonalitzada i assistida en les seccions de carnisseria, xarcuteria
i pescateria, així com els orígens reconeguts i el producte de
proximitat, incorporant contínuament referències locals i tradi-
cionals de les províncies o regions on està present. La garantia
de frescor és el compromís més important de la Cooperativa
amb els socis clients i, per això, treballa per oferir sempre el pro-
ducte en el moment òptim de maduració, fent que prevalguen
els productes de temporada.
Els productes de marca pròpia de Consum oferixen una gamma
amb la millor relació de preu i qualitat que requerixen els clients,
i incorpora progressivament millores als seus estàndards d’in-
el 100% de la carn fresca novació, salut i sostenibilitat. En 2021 disposava de 2.033 re-
que es ven en mostradors ferències de marca Consum, un 13,4% de l’assortiment global,
repartides entre les marques Consum, Consum Kids, Consum
i expositors de safates ECO, Kyrey, Kyrey Pharma, Kyrey for Men i Vitality, que es mi-
disposa de certificat de lloren constantment amb la participació dels socis clients i tre-
benestar animal. balladors en la validació de la qualitat i el disseny.
(102-2, 102-7, 102-11, 417-1, ES5-4)