Page 79 - Memoria 2021
P. 79
20
Memòria de 21
Sostenibilitat
alimentació i no alimentació frescos i refrigerats
Nre. d’auditories Satisfacció Nre. d’auditories Satisfacció
i anàlisis i anàlisis
Control preventiu 672 94% 1.510 99%
Control de qualitat 878 98% 6.215 95,9%
Control comparatiu 416 87% 273 88,40%
Control reactiu 2.479 100% 2.225 100%
Total 4.445 10.223
1_Desenvolupament del concepte de 2_i+D:
producte: el 98,6% dels productes analitzats 115 rutes de millora de qualitat definides
per a comercialitzar-se amb marca pròpia amb proveïdors de marca pròpia.
han complit criteris de qualitat, la resta s’han
descartat.
8_eliminació, 3_Certificació:
reutilització i el 94,4% dels
reciclatge: proveïdors de marca
controls de qualitat duts a Controls de pròpia disposen de
terme per gestors brC, ifS o iSo22000.
de residus. qualitat en totes 77
les fases del
cicle de vida del
producte
7_Ús i servici: 4_Fabricació i producció:
auditories pròpies de 2.182 anàlisis preventives
control de la cadena de de producte amb satisfacció
fred i seguretat alimentària del 97%.
al punt de venda amb
satisfacció al 100%.
6_Conservació, distribució 5_màrqueting i promoció:
i subministrament: 750 dissenys de marca pròpia elaborats
control de recepció de temperatura en el amb participació de 22.000 clients.
transport del 100% de productes.
La Cooperativa disposa de criteris estrictes de seguretat ali- Davant qualsevol alerta alimentària, des de la Divisió de Qua-
mentària per a l’avaluació dels proveïdors que elaboren els litat del Departament de soci client màrqueting es fa un proto-
productes de la marca pròpia, als quals s’exigix un certifi- col de retirada immediata del producte en punt de venda, així
cat IFS, BRC o ISO 22000 emés per entitats independents. com una inspecció d’este producte en totes les fases del seu
Anualment es fa el seguiment de la renovació d’estos certi- cicle de vida i anelles de la cadena agroalimentària. En 2021,
ficats, que en 2021 han superat amb èxit el 100% dels pro- cap producte de la marca Consum s’ha vist afectat per una
veïdors. A més, durant l’exercici s’han incorporat i avaluat 20 alerta alimentària.
nous proveïdors de marca pròpia.
En l’àmbit general de la Cooperativa, s’han comptabilitzat 19
sancions en relació amb la salut i la seguretat, l’etiquetatge,
les comunicacions de màrqueting i el medi ambient, que han
implicat un import de 7.890 €.
(307-1, 414-1, 414-2, 416-1, 416-2, 417-2, 417-3, 419-1)