Page 79 - Memoria 2021
P. 79

20

                                                                                                        Memòria de   21
                                                                                                        Sostenibilitat



                                               alimentació i no alimentació          frescos i refrigerats


                                             Nre. d’auditories   Satisfacció    Nre. d’auditories   Satisfacció
                                                i anàlisis                         i anàlisis
           Control preventiu                      672              94%               1.510             99%

           Control de qualitat                    878              98%               6.215            95,9%

           Control comparatiu                     416              87%               273             88,40%

           Control reactiu                       2.479             100%              2.225            100%
           Total                                 4.445                              10.223



             1_Desenvolupament del concepte de                            2_i+D:
           producte: el 98,6% dels productes analitzats                     115 rutes de millora de qualitat definides
               per a comercialitzar-se amb marca pròpia                     amb proveïdors de marca pròpia.
             han complit criteris de qualitat, la resta s’han
                                      descartat.






                  8_eliminació,                                                            3_Certificació:
                  reutilització i                                                            el 94,4% dels
                     reciclatge:                                                             proveïdors de marca
           controls de qualitat duts a               Controls de                             pròpia disposen de
                 terme per gestors                                                           brC, ifS o iSo22000.
                      de residus.                 qualitat en totes                                               77
                                                     les fases del
                                                  cicle de vida del
                                                       producte


                  7_Ús i servici:                                                          4_Fabricació i producció:
               auditories pròpies de                                                         2.182 anàlisis preventives
             control de la cadena de                                                         de producte amb satisfacció
          fred i seguretat alimentària                                                       del 97%.
              al punt de venda amb
               satisfacció al 100%.

                      6_Conservació, distribució                           5_màrqueting i promoció:
                             i subministrament:                              750 dissenys de marca pròpia elaborats
                control de recepció de temperatura en el                     amb participació de 22.000 clients.
                     transport del 100% de productes.





          La Cooperativa disposa de criteris estrictes de seguretat ali-  Davant qualsevol alerta alimentària, des de la Divisió de Qua-
          mentària per a l’avaluació dels proveïdors que elaboren els   litat del Departament de soci client màrqueting es fa un proto-
          productes  de  la  marca  pròpia,  als  quals  s’exigix  un  certifi-  col de retirada immediata del producte en punt de venda, així
          cat IFS, BRC o ISO 22000 emés per entitats independents.   com una inspecció d’este producte en totes les fases del seu
          Anualment es fa el seguiment de la renovació d’estos certi-  cicle de vida i anelles de la cadena agroalimentària. En 2021,
          ficats, que en 2021 han superat amb èxit el 100% dels pro-  cap producte de la marca Consum s’ha vist afectat per una
          veïdors. A més, durant l’exercici s’han incorporat i avaluat 20   alerta alimentària.
          nous proveïdors de marca pròpia.
                                                              En l’àmbit general de la Cooperativa, s’han comptabilitzat 19
                                                              sancions en relació amb la salut i la seguretat, l’etiquetatge,
                                                              les comunicacions de màrqueting i el medi ambient, que han
                                                              implicat un import de 7.890 €.

                                                              (307-1, 414-1, 414-2, 416-1, 416-2, 417-2, 417-3, 419-1)
   74   75   76   77   78   79   80   81   82   83   84