Page 75 - Memoria 2021
P. 75
20
Memòria de 21
Sostenibilitat
73
CoMuniCaCió CoMerCial
L’activitat comercial de Consum es tre- exercici s’han desenvolupat campa-
balla a partir d’un Pla Publipromocional nyes de continuïtat digitals, amb l’ob-
que es caracteritza per l’especialització jectiu de guanyar presència en el mit-
en productes frescos, una àmplia gamma jà com a marca i potenciar el canal de
de productes de fabricant i també una venda en línia, amb un resultat de més
bona opció qualitat/preu en els produc- de 38,5 milions d’impactes entre tenda
tes de marca pròpia, així com una aposta online, marca pròpia i productes fres-
decidida pels productes locals. A més, cos.
la informació de l’activitat promocional
i l’oferta disponible que s’oferix al client • Accions de màrqueting relacional:
es basa en l’estalvi, l’alimentació sana i amb esdeveniments amb caràcter
saludable i el consum responsable. puntual.
Els canals de comunicació comercial de • Obertures i reformes: comunicació als
Consum són: clients i socis clients a la zona d’influ-
ència.
• Punt de venda: senyalística, etique-
tes de preu, megafonia, balances i Tots els canals comuniquen els vectors
cartelleria informativa. principals de l’estratègia de comunica-
ció de la Cooperativa:
• Fullet comercial: s’envia als socis
clients de forma nominal als domi- • Mestres de la frescor.
cilis o via online, així com als clients
de barris pròxims a les tendes. Cor- • Marques pròpies de Consum.
respon als períodes d’oferta de preu
i Cheque-crece, segons el Pla Publi- • Programa de socis clients Món Consum.
opromocional.
• Entorn online: amb publicitat en els
mitjans digitals i xarxes socials. Este