Page 75 - Memoria 2021
P. 75

20

                                                                                                        Memòria de   21
                                                                                                        Sostenibilitat













































                                                                                                                  73
          CoMuniCaCió CoMerCial

          L’activitat comercial de Consum es tre-  exercici s’han desenvolupat campa-
          balla a partir d’un Pla Publipromocional   nyes de continuïtat digitals, amb l’ob-
          que es caracteritza per l’especialització   jectiu de guanyar presència en el mit-
          en productes frescos, una àmplia gamma   jà com a marca i potenciar el canal de
          de productes de fabricant i també una   venda en línia, amb un resultat de més
          bona opció qualitat/preu en els produc-  de 38,5 milions d’impactes entre tenda
          tes de marca pròpia, així com una aposta   online, marca pròpia i productes fres-
          decidida pels productes locals. A més,   cos.
          la  informació  de l’activitat  promocional
          i l’oferta disponible que s’oferix al client   • Accions de màrqueting relacional:
          es basa en l’estalvi, l’alimentació sana i   amb esdeveniments amb caràcter
          saludable i el consum responsable.  puntual.
          Els canals de comunicació comercial de   •  Obertures i reformes: comunicació als
          Consum són:                         clients i socis clients a la zona d’influ-
                                              ència.
          • Punt de venda: senyalística, etique-
           tes de preu, megafonia, balances i   Tots els canals comuniquen els vectors
           cartelleria informativa.          principals de l’estratègia de comunica-
                                             ció de la Cooperativa:
          • Fullet comercial: s’envia als socis
           clients de forma nominal als domi-  • Mestres de la frescor.
           cilis o via online, així com als clients
           de barris pròxims a les tendes. Cor-  • Marques pròpies de Consum.
           respon als períodes d’oferta de preu
           i Cheque-crece, segons el Pla Publi-  •  Programa de socis clients Món Consum.
           opromocional.

          •  Entorn  online: amb publicitat en els
           mitjans digitals i xarxes socials. Este
   70   71   72   73   74   75   76   77   78   79   80