Page 73 - Memoria 2021
P. 73

20

                                                                                                        Memòria de   21
                                                                                                        Sostenibilitat




                                                                       2021                     s.a.a

           Visites webs Consum                                       9.255.276                 ↓ 24,07%

           Fans Facebook                                             120.436                   ↑ 24,07%

           Seguidors en twitter                                       20.305                   ↑  3,38%
           Seguidors en instagram                                     39.373                   ↑ 34,05%

           Seguidors en Linkedin                                      39.558                   ↑ 26,57%

           reproduccions en Youtube                                  515.686                   ↓ 89,75%
           Consultes en xarxes socials                                36.986                   ↓ 27,54%

           abast mensual mitjà de les publicacions                   747.090                   ↓ 35,97%

















                                                                                                                  71



          MiTjans De CoMuniCaCió
          La transparència és un element clau per a les organitzacions,
          per  això la  Cooperativa  manté  un  contacte  permanent  amb
          l’opinió pública pels mitjans de comunicació. Durant 2021, Con-
          sum va informar de la seua activitat amb 67 notes de premsa
          oficials i va aconseguir, així, un total de 3.823 impactes en mit-
          jans de comunicació, el 75% dels quals provinents de canals en
          línia. També ha seguit augmentant la repercussió de notícies de
          Consum en televisions i ràdios, respecte del 2019, un any que
          no està influït per la pandèmia.

          La  Cooperativa  col·labora  quinzenalment  amb  dos  microes-
          pais radiofònics emesos els diumenges en “A vivir, que son
          dos días - Comunitat Valenciana”, de la Cadena SER, i els
          dimarts en “Hoy por hoy” de la Cadena SER a la Regió de
          Múrcia.  A  més,  cada  setmana  col·labora  amb  consells  més
          breus en “La Mañana con Herrera” de la COPE i en el maga-  75%               1%               1%
          zine matinal “Hoy por hoy” de la SER i també en Plaza Radio.   Internet      Ràdio            Televisió
          D’altra banda, s’emeten els espais “Aquí en la Onda” d’Onda
          Cero València i els caps de setmana en “Via Lliure” de RAC1,   20%           3%
          que es poden escoltar a la Comunitat Valenciana i Catalunya   Premsa         Agència
          respectivament. També col·labora setmanalment en el maga-
          zín “Más de uno” en Onda Cero Almeria, El Ejido, Roquetas
          de Mar i Vélez Rubio. Durant 2021 s’han emés espais forma-
          tius setmanals i quinzenals en televisions locals i regionals de
          l’àrea d’influència de la Cooperativa, com ara Levante TV, La 8
          Mediterráneo, La Xarxa de Catalunya, 7TV Regió de Múrcia i
          Canal Sur, entre d’altres.
   68   69   70   71   72   73   74   75   76   77   78