Page 73 - Memoria 2021
P. 73
20
Memòria de 21
Sostenibilitat
2021 s.a.a
Visites webs Consum 9.255.276 ↓ 24,07%
Fans Facebook 120.436 ↑ 24,07%
Seguidors en twitter 20.305 ↑ 3,38%
Seguidors en instagram 39.373 ↑ 34,05%
Seguidors en Linkedin 39.558 ↑ 26,57%
reproduccions en Youtube 515.686 ↓ 89,75%
Consultes en xarxes socials 36.986 ↓ 27,54%
abast mensual mitjà de les publicacions 747.090 ↓ 35,97%
71
MiTjans De CoMuniCaCió
La transparència és un element clau per a les organitzacions,
per això la Cooperativa manté un contacte permanent amb
l’opinió pública pels mitjans de comunicació. Durant 2021, Con-
sum va informar de la seua activitat amb 67 notes de premsa
oficials i va aconseguir, així, un total de 3.823 impactes en mit-
jans de comunicació, el 75% dels quals provinents de canals en
línia. També ha seguit augmentant la repercussió de notícies de
Consum en televisions i ràdios, respecte del 2019, un any que
no està influït per la pandèmia.
La Cooperativa col·labora quinzenalment amb dos microes-
pais radiofònics emesos els diumenges en “A vivir, que son
dos días - Comunitat Valenciana”, de la Cadena SER, i els
dimarts en “Hoy por hoy” de la Cadena SER a la Regió de
Múrcia. A més, cada setmana col·labora amb consells més
breus en “La Mañana con Herrera” de la COPE i en el maga- 75% 1% 1%
zine matinal “Hoy por hoy” de la SER i també en Plaza Radio. Internet Ràdio Televisió
D’altra banda, s’emeten els espais “Aquí en la Onda” d’Onda
Cero València i els caps de setmana en “Via Lliure” de RAC1, 20% 3%
que es poden escoltar a la Comunitat Valenciana i Catalunya Premsa Agència
respectivament. També col·labora setmanalment en el maga-
zín “Más de uno” en Onda Cero Almeria, El Ejido, Roquetas
de Mar i Vélez Rubio. Durant 2021 s’han emés espais forma-
tius setmanals i quinzenals en televisions locals i regionals de
l’àrea d’influència de la Cooperativa, com ara Levante TV, La 8
Mediterráneo, La Xarxa de Catalunya, 7TV Regió de Múrcia i
Canal Sur, entre d’altres.