Page 71 - Memoria 2021
P. 71

20

                                                                                                        Memòria de   21
                                                                                                        Sostenibilitat







































                                                                                               Clients en el Consum del
                                                                                                carrer dels Sants Just i
                                                                                                   Pastor, a València.


                                                                                                                  69

          Ser excel·lents en


          el servici al client                                         Els servicis principals que la Cooperativa oferix a

                                                                       tots els seus socis i clients es mostren a continuació:








                Servici a     Compra          nova         implantació     Wifi         envasat al buit   Suc acabat
                domicili       online         gestió       d’etiquetes     clients     xarcuteria al tall   d’esprémer
                                             del torn     electròniques





          El  Model  d’Excel·lència  de  Consum  es   verdures i forn, alhora que els aporten   millors “assessors” dels seus equips. Per
          basa en l’orientació dels treballadors cap   un valor afegit amb receptes o consells   a aconseguir el millor ambient de treball,
          al client com a “Amfitrions”, oferint sem-  de preparació i conservació i els oferixen   els assessors donen el millor de si ma-
          pre el millor servici i producte fresc, i “As-  novetats i ofertes, així com els productes   teixos en la interacció amb els equips
          sessors”,  orientats  a  les  persones,  és  a   més frescos i de proximitat.  respectius, ajudant-los a créixer i a de-
          dir, als companys dels equips de treball.                             senvolupar-se en Consum amb la seua
                                             Com a complement a este model de ser-  formació i motivació, de manera que esta
          Té  una  importància  especial  la  figura   vici en tenda, Consum continua desen-  actitud  es  trasllade  finalment  també  a
          dels “Mestres de la Frescor”, que són   volupant també el seu programa dirigit   l’excel·lència en el servici al client.
          els encarregats d’assessorar els clients   a aconseguir l’excel·lència en l’orientació
          en l’elecció de productes frescos en car-  a les persones, convertint el personal de
          nisseria, xarcuteria, pescateria, fruites i   comandament dels supermercats en els
   66   67   68   69   70   71   72   73   74   75   76