Page 71 - Memoria 2021
P. 71
20
Memòria de 21
Sostenibilitat
Clients en el Consum del
carrer dels Sants Just i
Pastor, a València.
69
Ser excel·lents en
el servici al client Els servicis principals que la Cooperativa oferix a
tots els seus socis i clients es mostren a continuació:
Servici a Compra nova implantació Wifi envasat al buit Suc acabat
domicili online gestió d’etiquetes clients xarcuteria al tall d’esprémer
del torn electròniques
El Model d’Excel·lència de Consum es verdures i forn, alhora que els aporten millors “assessors” dels seus equips. Per
basa en l’orientació dels treballadors cap un valor afegit amb receptes o consells a aconseguir el millor ambient de treball,
al client com a “Amfitrions”, oferint sem- de preparació i conservació i els oferixen els assessors donen el millor de si ma-
pre el millor servici i producte fresc, i “As- novetats i ofertes, així com els productes teixos en la interacció amb els equips
sessors”, orientats a les persones, és a més frescos i de proximitat. respectius, ajudant-los a créixer i a de-
dir, als companys dels equips de treball. senvolupar-se en Consum amb la seua
Com a complement a este model de ser- formació i motivació, de manera que esta
Té una importància especial la figura vici en tenda, Consum continua desen- actitud es trasllade finalment també a
dels “Mestres de la Frescor”, que són volupant també el seu programa dirigit l’excel·lència en el servici al client.
els encarregats d’assessorar els clients a aconseguir l’excel·lència en l’orientació
en l’elecció de productes frescos en car- a les persones, convertint el personal de
nisseria, xarcuteria, pescateria, fruites i comandament dels supermercats en els