Page 72 - Memoria 2021
P. 72

Estalvi
                  i experiència
          06 de client











                                                              Comunicar


                                                              de manera


                                                              responsable






          aTenCió al ClienT                                   Consum establix un diàleg fluid i recíproc amb els seus grups
                                                              d’interés mitjançant els canals de comunicació, sempre apli-
          Atendre i oferir al client tota la informació i solucions davant   cant els criteris de transparència i veracitat. Això li permet co-
          qualsevol dubte o consulta és una altra de les prioritats de Con-  municar de manera responsable, sempre amb el suport d’una
          sum. Per a aconseguir-ho, la comunicació directa té una impor-  gestió responsable en coherència amb els seus valors.
          tància especial i el canal d’Escolta Activa n’és la cara més visi-
          ble. Les consultes es poden fer en el telèfon d’atenció al client;   La Cooperativa disposa de diversos espais de formació i in-
          en el centre d’ajuda situat en la pàgina web, que oferix respos-  formació digitals que abasten àmbits diversos, com ara la in-
          tes ràpides a les consultes més freqüents o un formulari per a   formació corporativa, la tenda online, un potent buscador de
          fer xicotetes gestions, o mitjançant les xarxes socials.  tendes geolocalitzades, un espai exclusiu per al soci client, a
                                                              més d’espais orientats a oferir contingut de qualitat en temes
          En 2021 es van atendre 256.412 processos d’atenció al client,   d’alimentació, benestar, salut, consells de compra, estil de
          amb un índex de satisfacció de 8,4 sobre 10, valorat pels ma-  vida, bellesa, vins, etc.
          teixos usuaris.
   70
                                                              Amb la finalitat d’establir un diàleg fluid i directe entre la mar-
                                                              ca i el client, Consum posa a la disposició els canals de xarxes
                                                              socials (Facebook, Twitter, Instagram, YouTube i LinkedIn) per
            atenció al client       Total      Percentatge    a oferir informació d’interés i novetats en productes i servicis,
                                                              fet  que  contribuïx  a  crear  una  relació  de  confiança  amb  els
           Suggeriments             3.193        1,25%        grups d’interés, que obtenen sempre resposta als seus dubtes
                                                              i necessitats en temps real.
           Consultes               131.593       51,32%
                                                              Cada vegada més persones reben la revista Entrenosotros
           Felicitacions             714         0,28%        mitjançant la newsletter online. No obstant això, es continua
                                                              mantenint el format imprés com a publicació bimestral, que
           Sol·licituds            117.738       45,92%       s’oferix en exclusiva per als socis clients de Consum mitjan-
                                                              çant un enviament postal als domicilis. En 2021 s’ha assolit
           Reclamacions             3.174        1,24%        un tiratge d’1,8 milions d’exemplars, que arriben a 300.000
                                                              domicilis.
           Índex de satisfacció      8,4 (sobre 10)
                                                              A més, la Cooperativa disposa també de la revista Cuidarnos,
                                                              especialitzada en continguts de bellesa, que es publica en 4
                                                              moments de l’any, coincidint amb els canvis d’estació. També
                                                              es troba disponible en format digital.

                                                              Atenent el compromís de Consum amb els socis de totes les
                                                              regions on està present, la Cooperativa edita els seus suports
                                                              de comunicació en les llengües oficials d’estes regions: caste-
                                                              llà, valencià i català. A més, diversos dels portals corporatius
                                                              també compten amb l’idioma anglés, per a atendre d’una ma-
                                                              nera més pròxima els clients d’altres països.
                                                              A més, la Cooperativa disposa també de la revista Cuidarnos, espe-
                                                              cialitzada en continguts de bellesa, que es publica en 4 moments de
                                                              l’any, coincidint amb els canvis d’estació. També es troba en format
                                                              digital.


          (ES4-4)
   67   68   69   70   71   72   73   74   75   76   77