Page 119 - Memoria 2019
P. 119
COOPERATIVA ÉS SER TRANSPARENTS AMB LA SOCIETAT
DESENVOLUPAR PRODUCTES I SERVICIS PER A TOTS
Estàndard GRI CONTINGUT NÚMEROS DE PÀGINA O URL OMISSIÓ V.Ext.
103 ENFOCAMENT DE GESTIÓ 2016
103-1 Explicació del tema material i la seua 67
Cobertura
103-2 L’enfocament de gestió i els seus 67
components
103-3 Avaluació de l’enfocament de gestió 67
OFERIR ELS MILLORS DESCOMPTES I LES MILLORS OFERTES PERSONALITZADES
Estàndard GRI CONTINGUT NÚMEROS DE PÀGINA O URL OMISSIÓ V.Ext.
103 ENFOCAMENT DE GESTIÓ 2016
103-1 Explicació del tema material i la seua 66
Cobertura
103-2 L’enfocament de gestió i els seus 66
components
103-3 Avaluació de l’enfocament de gestió 66
COMERCIALITZAR PRODUCTES DE MÀXIMA QUALITAT A PREUS COMPETITIUS
Estàndard GRI CONTINGUT NÚMEROS DE PÀGINA O URL OMISSIÓ V.Ext.
103 ENFOCAMENT DE GESTIÓ 2016
103-1 Explicació del tema material i la seua 70 119
Cobertura
103-2 L’enfocament de gestió i els seus 70
components
103-3 Avaluació de l’enfocament de gestió 70
414 AVALUACIÓ SOCIAL DELS PROVEÏDORS 2016
414-1 Nous proveïdors que han passat filtres de 70, 73
selecció d’acord amb els criteris socials MEMÒRIA DE SOSTENIBILITAT 2019
S’identifica com a impacte social negatiu significatiu en
414-2 Impactes socials negatius en la cadena de la cadena de subministrament les alertes alimentàries
subministrament i mesures preses que afecten els proveïdors de la marca pròpia de
Consum. 70, 73
416 SALUT I SEGURETAT DELS CLIENTS 2016
416-1 Avaluació dels impactes en la salut i seguretat de 70, 71
les categories de productes o serveis
416-2 Casos d’incompliment relatius als impactes en No hi ha hagut incompliments en els codis voluntaris en
la salut i seguretat de les categories de productes i matèria de salut i seguretat de les categories de productes
servicis i servicis. 70
FOMENTAR UNA COMUNICACIÓ TRANSPARENT I VERAÇ
Estàndard GRI CONTINGUT NÚMEROS DE PÀGINA O URL OMISSIÓ V.Ext.
103 ENFOCAMENT DE GESTIÓ 2016
103-1 Explicació del tema material i la seua 74
Cobertura
103-2 L’enfocament de gestió i els seus 74
components
103-3 Avaluació de l’enfocament de gestió 74
417 MÀRQUETING I ETIQUETATGE 2016
417-1 Requeriments per a la informació i 68
l’etiquetatge de productes i servicis
417-2 Casos d’incompliment relacionats amb la Consum no seguix cap codi voluntari en matèria
informació i l’etiquetatge de productes i servicis d’etiquetatge. 70
417-3 Casos d’incompliment relacionats amb Consum no seguix cap codi voluntari en matèria de
comunicacions de màrqueting publicitat i màrqueting. 70
APOSTAR PER L’EFICIÈNCIA ENERGÈTICA
Estàndard GRI CONTINGUT NÚMEROS DE PÀGINA O URL OMISSIÓ V.Ext.
103 ENFOCAMENT DE GESTIÓ 2016
103-1 Explicació del tema material i la seua 84
Cobertura
103-2 L’enfocament de gestió i els seus 84
components
103-3 Avaluació de l’enfocament de gestió 84